Blog: Skaven

Tvoříme tabulku cetek

SRD nám neumožňují použít orginální tabulku cetek, vytváříme proto vlastní. Přispějte svým nápadem! Napište nám do komentářů!

Cetka je prostý předmět opředený tajemstvím. Cetka by neměla mít žádný užitečný efekt, funguje jako zajímavost, ozvláštění, zdroj inspirace, nakopnutí představivosti.

Vyvarujte se tedy prosím předmětům s jasným magickým efektem (pohár, který lze naplnit jen z poloviny) nebo zcela neužitečný věcem (děravý pohár). Často lze správného efektu docílit jen změnou názvu, např. nefunkční kompas => nevyzpytatelný kompas; hrst sušených jedovatých hub => hrst sušených neznámých hub.

Čti dále…

Archetypy - testovací materiál

Hledáme testery pro nové archetypy! Veškeré materiály pro testování jsou dostupné na Dropboxu.

Pravidla „v kostce“

Vytvořili jsme první verzi pravidel „v kostce“ – stručný přehled základních pravidel, které shrnují nejpodstatnější mechaniky. Aktuální verze je k dispozici k nahlédnutí, diskuze k pravidlům probíhá kupříkladu na fóru D20.cz, přidejte se!

Návrh obálky pro příručku Pána jeskyně

Peter Scholtz stále ladí ilustraci pro příručku PJ, přinášíme náhled aktuální verze.

Čti dále…

Sociální interakce – verze II

Přinášíme druhou verzi kapitoly o sociálních interakcích, kterou jsme upravili na základě vašich připomínek a návrhů. Děkujeme za ně!

Srdcem Jeskyní a draků jsou hrdinské příběhy o bojích s monstry, překonávání překážek a prozkoumávání neznámého. Ne vše však musí mít podobu fyzických nástrah. Kupříkladu dvorní intriky, osobní nepřátelství, konspirace a mnoho dalších hrdinských i všedních věcí vede dobrodruhy do styku s obyvateli okolního světa.

Čti dále…