Tvoříme tabulku cetek

SRD nám neumožňují použít orginální tabulku cetek, vytváříme proto vlastní. Přispějte svým nápadem! Napište nám do komentářů!

Cetka je prostý předmět opředený tajemstvím. Cetka by neměla mít žádný užitečný efekt, funguje jako zajímavost, ozvláštění, zdroj inspirace, nakopnutí představivosti.

Vyvarujte se tedy prosím předmětům s jasným magickým efektem (pohár, který lze naplnit jen z poloviny) nebo zcela neužitečný věcem (děravý pohár). Často lze správného efektu docílit jen změnou názvu, např. nefunkční kompas => nevyzpytatelný kompas; hrst sušených jedovatých hub => hrst sušených neznámých hub.

Čti dále…

Archetypy - testovací materiál

Hledáme testery pro nové archetypy! Veškeré materiály pro testování jsou dostupné na Dropboxu.

Pravidla „v kostce“

Vytvořili jsme první verzi pravidel „v kostce“ – stručný přehled základních pravidel, které shrnují nejpodstatnější mechaniky. Aktuální verze je k dispozici k nahlédnutí, diskuze k pravidlům probíhá kupříkladu na fóru D20.cz, přidejte se!

Návrh obálky pro příručku Pána jeskyně

Peter Scholtz stále ladí ilustraci pro příručku PJ, přinášíme náhled aktuální verze.

Čti dále…

Tvorba bestiáře: Lykantropové

Abychom rozšířili základnu přispěvatelů Bestiáře, rozhodli jsme se vyzkoušet nový přístup. Podobně jako u hry samotné nezáleží ani tak na umu a zkušenosti jako na odhodlání bavit sebe i ostatní, bude v kapitole o lykantropech vesměs jedno, jak dobře umíš psát. Důležité je inspirovat.

Máš nějakou poutavou historku, kde je klíčovou postavou kancodlak, krysodlak, medvědodlak, tygrodlak nebo vlkodlak? Pokud ano, poděl se o ní! Nejpoutavější příběhy převedeme přímo tady na webu do pracovní verze textu pravidel, ze kterého budou hned moct čerpat PJové hledající do své hry nějakého člověka se srdcem šelmy.

Čti dále…